کارکردهای مدیریت

مقایسه ی فرهنگ قدیم و جدید

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ

مقایسه ی فرهنگ قدیم و جدید سازمانها


*حداکثر بازگشت سرمایه سهامداران در کوتاه مدت                                                                                     *حداکثر بازگشت سرمایه سهامداران در بلند مدت(سرمایه گذاری های بلند مدت)

 

*سهولت تعویض پذیری کارکنان به دلیل غیر متخصص بودن و مصلحت اندیشی                                               *کارکنان تحصیل کرده، متعهد، ماهر و کارآزموده که مهارت ها و ارزش های  کلیدی خود را ضمن ارایه خدمات نشان می دهند. 

 

*بی توجهی به ضایعات و تخریب محیط زیست، کهنه و فرسوده بودن خطوط تولید و مونتاژ                                      *کیفیت بالا در در تولیدات و یا ارایه خدمات  

 

*مدیریت مبتنی بر قدرت مرکزی، اداره تک محوری امور و اداره آن به وسیله نمودار سازمانی خورشیدی      

*رفع نیازهای متقاضیان به طور روزافزون و توجه به الگوهای مشتری مداری.  توجه به بازارهای جهانی، نقش رقبا، رابطه عرضه و تقاضا، سرعت و مهارت در تغییر روش ها          

                                                                                                        

*ریسک ناپذیری برای انجام امور و نگرش به اهداف                                                                                    *ریسک پذیری علمی متکی به اطلاعات و آمار امروز         

 منبع: دنیس ویتلی. امپراتوری های ذهن- خود رهبری و تغییر خویشتن، ترجمه و تالیف: منصور بهرامی مؤید. انتشارات مادر، تهران، چاپ اول، 1384.

                                                                                                         

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
حسین حیدری تبار(استرون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی