کارکردهای مدیریت

مقایسه تربیت موجود و مطلوب(8)

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

351 - تفکر عبارت است از فرایند رسیدن از مجهول به معلوم

351 - تفکر عبارت است از فرایند رسیدن از معلوم  به مجهول

352 - عدم برنامه ریزی به خصوص به طور دراز مدت

352 - وجود انواع برنامه ریزی

353 - اعمال برداشت مکانیکی از انسان و سازمان

353 - اعمال برداشت عمقی و پویا از انسان و سازمان

354 - ثبات

354 - تغییر

355 - انسان به عنوان موجودی اقتصادی و مادی                                                                                                              

355 - انسان به عنوان موجودی روان شناختی

356 - ساختار سازمانی بلند و ثابت

356 - ساختار سازمانی مسطح و متغیر

357 - الگوهای اداری ثابت و قطعی

357 - الگوهای اقتضایی وضعیتی

358 - مدیریت و رهبری فردی

358 - مدیریت و رهبری جمعی

359 - اهداف سازمان

359 - اهداف سازمان , کارکنان و دانش آموزان

360 - مدل ماشینی

360 - مدل زنده

361 - دید دو گانه بینی

361 - دید سیستمی

362 - سود

362 - مسوولیت اجتماعی

363 - مدیریت فردی

363 - مدیریت مشارکتی

364 - طراحی سنتی سازمان

364 - طراحی های پروژه ای و ماتریسی

365 - کنترل , نظم و انضباط بیرونی

365 - کنترل , نظم و انضباط درونی

366 - تربیت تصنعی و عاریه ای

366 - تربیت طبیعی

367 - تربیت عمدی

367 - تربیت غیر عمدی

368 - تربیت کلامی

368 - تربیت غیر کلامی

369 - تربیت از راه ذهن

369 - تربیت از راه دل

370 - تربیت رسمی

370 - تربیت غیر رسمی

371 - تربیت خورآگاه متربی

371 - تربیت ناخودآگاه متربی

372 - تربیت اکتسابی

372 - تربیت اکتشافی

372 - تربیت تسریعی

372 - تربیت تدریجی

373 - تربیت دگرانگیخته

373 - تربیت خودانگیخته

374 - اطاعت منفور

374 - اطاعت مطبوع

375 - تربیت برنامه ای

375 - تربیت نمادین

376 - فراگیران برای آموزش به مدرسه می روند                                                                                      

376 - آموزش به نزد فراگیران می آید

377 - سیستم آموزشی به کمک فرایند هدایت     می شود

377 - سیستم آموزشی به کمک استانداردها هدایت می شود

378 - نقش معلم تنها بازیگر اصلی در صفحه است

378 - نقش معلم راهنما و مربی حاضر در حاشیه است

379 - اخذ تصمیم مبتنی بر تئوری است

379 - اخذ تصمیم مبتنی بر اطلاعات است

380 - روش های کار سامان یافته است

380 - روش های کار انعطاف پذیر است

381 - زمان آموزش تا پایان دوره متوسطه و دانشگاه است

381 - یادگیری در تمام طول عمر است

382 - فناوری عنصری است که به سیستم اضافه   می شود و قابل تفکیک از آن می باشد

382 - فناوری در سیستم آموزشی تنیده شده است و غیر قابل تفکیک می باشد

383 - ارزیابی به صورت دوره ای ( هر چهار ماه ) برگزار   

می گردد

383 - ارزیابی به صورت همزمان و مداوم برکزار می گردد

384 - موسسه آموزشی ( فروشنده ) تعیین کننده است

384 - فراگیر ( خریدار ) تعیین کننده است

385 - منبع توان و تحکیم سیستم آموزشی پایداری و عدم تغییر است

385 - منبع توان و تحکیم سیستم آموزشی تغییر و انعطاف پذیری است

386 - محیط آموزشی دارای امکانات فیزیکی وسیع است

386 - محیط آموزشی امکانات فیزیکی اندکی دارد

387 - مشخصه آموزش تولید انبوه است

387 - مشخصه آموزش بومی سازی انبوه است

388 - برنامه ریزی کوتاه مدت بیش تر مورد توجه است

388 - برنامه ریزی میان مدت بیش تر مورد توجه است

389 - برنامه ریزی میان مدت بیش تر مورد توجه است

389 - برنامه ریزی بلند مدت بیش تر مورد توجه است

390 - برنامه ریزی بلند مدت بیش تر مورد توجه است

390 - برنامه ریزی استراتژیک بیش تر مورد توجه است

391 - برونداد آموزش و پرورش مورد توجه است

391 - پیامدآموزش و پرورش مورد توجه است

392 - در آموزش و پرورش اقدام به استاندارد سازی می کنند

392 - آموزش و پرورش را با مشتری ( دانش آموز ، معلمان ، جامعه ، والدین ، دولت و ... ) مناسب     می سازند

393 - سازمان آموزش و پرورش به صورت مرکزی کنترل می شود

393 - واحدهای سازمانی در عین استقلال الزام به پاسخگویی دارند

394 - تصمیم گیری اتوکراتیک است

394 - تصمیم گیری مشارکتی است

395 - پیچیدگی در انجام وظایف مشاهده می شود

395 - ابتکار در انجام وظایف مشاهده می شود

396 - یکنواختی در انجام کارها مشاهده می شود

396 - تنوع و گوناگونی در انجام کارها مشاهده می شود

397 - ارتباط یک طرف است

397 - ارتباط به صورت شبکه ای است

398 - جزء گرایی مورد توجه است

398 - کل گرایی مورد توجه است             

399 - توجه به اجزاء

399 - توجه به فرایند

400 - نگاه به آموزش و یادگیری فردی است

400 - نگاه به آموزش و یادگیری اجتماعی است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
حسین حیدری تبار(استرون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی