کارکردهای مدیریت

سخن آغازین

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
    به نام آنکه گر چه، برای خلقت انسان به دلیل عظمت آن به خود تبریک گفت و فرمود " تبارک الله احسن الخالقین" ، اما برای این کار و ابداع عظیم هرگز بر انسان منت نگذاشت اما برای نعمت "تعلیم" بر مؤمنین منت می گذارد و می فرماید " لقد من الله علی المؤمنین اذ بعث فیهم رسولاً منهم یتلوا علیهم آیاته و ... " 
     بنده از سال 1360 تا کنون در سمت های مدیریتی در سازمان های آموزشی؛ وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اشتغال دارم و سالها دارای وبلاگ در سایت بلاگفا بودم و مطالب مدیریتی و علوم تربیتی را برای علاقه مندان به این مباحث تهیه و ارائه می کردم تا اینکه اخیراً این سامانه دچار مشکل شد و از دسترس خارج شد لذا بنابه علاقه ای که به ادامه ارتباط خویش با دوستان داشتم و فکر می کردم شاید بتوانم در این سن بازهم هر چند اندک با تلاشهایم برای دانشجویان مفید واقع شوم امروز صبح تصمیم به ایجاد این وبلاگ گرفتم امیدوارم با اتکال به خداوند قادر رحمان و سعی لازم در تحقق اهدافم موفق گردم ان شاءالله. 
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۰۸
حسین حیدری تبار(استرون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی