226 - اولویت نگاهت به فعالیت معلم در کلاس درس باشد تا به طرح درس او
227 - اواویت نگاهت به تشویق در جمع و توبیخ در تنهایی تا به تذکر در جمع و قدردانی در خفا
228 – اولویت نگاهت به داشتن توجه متفاوت به پدیده های مختلف باشد تا به داشتن توجه یکسان به پدیده های مختلف
229 – اولویت نگاهت به این باشد که انجام دادن چه کاری درست است تا به اینکه حق با کیست
230 – اولویت نگاهت برای شناخت افراد، نحوه ی رفتار آنها با زیردستان شان باشد تا به رفتارشان با همتایان شان
231 – اولویت نگاهت به تمرکز بر تغییر باشد تا به نتایج
232 – اولویت نگاهت بر انجام دادن کارهای درست باشد دتا به رست انجام دادن کارها
233 – اولویت نگاهت بر تمرکز بر ساختن شرایط جدید باشد تا به جنگیدن با شرایط کهنه و گذشته
234 – اولویت نگاهت بر تربیت رهبران جدید باشد تا به پرورش پیرو
235 – اولویت نگاهت بر درک افراد باشد تا به شناخت(شناسایی) آنها
236 – اولویت نگاهت بر ساخت آینده باشد تا به پیش بینی آن
237 – اولویت نگاهت بر تفکر و صحبت در باره ی راه حل ها باشد تا به تفکر در باره ی مسایل و مشکلات
238 – اولویت نگاهت در راه اندازی یک کسب و کار ایجاد تغییر و تفاوت باشد تا به پول درآوردن
239 – اولویت نگاهت بر درک و فهم صحیح رفتار افراد باشد تا به خشم و نداشتن تحمل آنها
240 – اولویت نگاهت برای به دست آوردن صلح به درک و فهم باشد تا به زور و اجبار
241 – اولویت نگاهت به تغییر خودت باشد تا به تغییر دنیا
242 – اولویت نگاهت به چرایی تولدت و زندگیت باشد تا به روز تولدت
243 – اولویت نگاهت به، به چالش کشیدن وضع موجود باشد تا مدیریت آن
244 – اولویت نگاهت به پذیرفتن محدویت های خود(برای عبور از آنها) باشد تا نادیده گرفتن آنها
245 – اولویت نگاهت به گفتن«برویم» باشد تا به«برو»
246 – اولویت نگاهت به خلق بازار باشد تا به پاسخ دادن به نیاز بازار
247 – اولویت نگاهت به انجام دادن کارهای مهم باشد تا به کارهای فوری
248 – اولویت نگاهت به تمرکز بر اصلاح اشتباهات خود باشد تا به اصلاح سایرین
249 – اولویت نگاهت به هوشمندانه کارکردن باشد تا به سخت کارکردن
250 – اولویت نگاهت به چگونه یادگرفتن باشد تا به یادگیری
251 – اولویت نگاهت به تفکر فازی(پیوستاری ) باشد تا به تفکردیجیتالی(صفر ویک ) چون علاوه سیاه و سفید، خاکستری هم هست.
252 – اولویت نگاهت به منافع بلند مدت باشد تا به لذات زودگذر
253 – اولویت نگاهت به قلبت باشد که چه کسی را دوست دارد(چون قلب فقط می تواند یکی را دوست داشته باشد) تا به چشمت که می تواند خیلی را دوست داشته باشد
254 – اولویت نگاهت به سرمایه گذاری در مشاغل(در زمان کثرت نیروی انسانی و بالا بودن نرخ بیکاری) نیرو بر باشد تا به مشاغل سرمایه بر
255 – اولویت نگاهت به خرد(چون خردقوه تمیز درستی کارهایی است که آینده مطلوب رانیزتضمین می کنند و این خود مستلزم درک و تشخیص ارزشها و داوری است) تا به دانش(چون دانش به پرسش های چگونه وچراپاسخ می دهدو راهنمای درست انجام دادن کارهاست)
256 – اولویت نگاهت به حدود حجاب باشد تا به نوع حجاب
257 – اولویت نگاهت به آنچه یادگیرنده نیاز دارد و می خواهد یاد بگیرد باشد تا به آنچه می دانید یا دوست دارید آموزش دهید
258 – اولویت نگاهت به تزکیه باشد تا به تهذیب
259 – اولویت نگاهت به پاسخ به بحران باشد تا به واکنش به آن
260 – اولویت نگاهت به نحوه ی اجرای عدالت باشد تا به برقراری عدالت
261 – اولویت نگاهت به آموزش باشد تا به تدریس
262 – اولویت نگاهت به یادگیری حکمت باشد تا کسب دانش و محفوظات
263 – اولویت نگاهت به گفتن کلمات مثبت در باره ی خودت باشد تا به توقع شنیدن کلمات مثبت از دیگران
264 – اولویت نگاهت در روابط خود با دیگران؛ حمایتگری، مذاکره کننده، شنوا، اطلاعات دهنده، احترام گذار و گشاده رو یی باشد تا به کنترلگری و مجبورسازی دیگران یا احساس مالکیت نسبت به آنها داشتن
265 – اولویت نگاهت به کنترل درونی باشد تا به کنترل بیرونی
266 – اولویت نگاهت به یادگرفته های فراگیران باشد تا به نمرات کسب شده ی آنها
267 – اولویت نگاهت به یادگرفته هایی باشد که به رفتار مبدل شده اند تا به صرف داشتن یادگیری
268 – اولویت نگاهت به عشق فرد به خودش باشد تا به عشق او به دیگران
269 – اولویت نگاهت در تشویق و توبیخ متوجه عملکرد افراد باشد تا متوجه شخصیت آنها
270 – اولویت نگاهت به طرز فکر افراد باشد تا به رفتارهای آنها
271 – اولویت نگاهت به تحول باشد تا به تغییر