کارکردهای مدیریت

101 نکته کاربردی در ارﺗﺒﺎط ﻣﺆﺛﺮ (2)

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۲۰ ب.ظ

35 - وﻗﺘﯽ ﺑﺮای ﮐﺴﯽ ﭘﯿﻐﺎم ﺗﻠﻔﻨﯽ ﻣﯽﮔﺬارﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ در اﻧﺘﻬﺎ ﻧﺎم و ﺷﻤﺎره ﺗﻤﺎسﺧﻮد را ﻣﺠﺪداً ﺗﮑﺮار ﮐﻨﯿﺪ                                                                                                                          36 - ﭘﯿﻐﺎم ﺿﺒﻂ ﺷﺪه ﺑﺮروی دستگاه منشی تلفن را بنا به ضرورت عوض کنید

37 - از ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﺑﺮای ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری ﺑﻬﯿﻨﻪ از ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی اﻃﻼﻋﺎت(IT ) اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿد     38 - ﺷﯿﻮهﻫﺎی ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری از اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ را آزﻣﺎﯾﺶ ﮐﻨﯿﺪ                                                39 از وﯾﮋﮔﯽ«ﭘﺎﺳﺦ»  e-mailﺑﺮای ﺗﺴﺮﯾﻊ در ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﭘﯿﺎمﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ             40 - ﻫﻨﮕﺎم ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﯾﺎ ﮔﺰارش ﺧﻮاﻧﻨﺪه را پیش روی خود تصور کنید

41 - ﻧﻮﺷﺘﻦ ﭘﺎﺳﺦﻫﺎی ﻋﺎدی و روزﻣﺮه را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﯾﮑﯽ از دﺳﺘﯿﺎران ﺧﻮد ﺑﮕﺬارﯾﺪ   

42 - از ﻟﻐﺎت ﭘﯿﭽﯿﺪه، ﻏﯿﺮ ﻣﺼﻄﻠﺢ، ﯾﺎ ﻣﺒﻬﻢ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﮐﺎر ﺑﺮدن اﯾﻦ ﻗﺒﯿﻞ ﻟﻐﺎت درک ﻣﻨﻈﻮر را ﺑﺮای ﺧﻮاﻧﻨﺪه دﺷﻮار ﻣﯽ کند                                                                                   43 - ﻗﺒﻞ از ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻓﮑﺮ ﺧﻮد را ﻧﻈﻢ ﺑﺪﻫﯿﺪ و در ﺻﻮرت ﻟﺰوم ﯾﺎدداﺷﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ               44 - دادن آزادی ﻋﻤﻞ ﺑﯿﺶ از ﺣﺪ ﺑﻬﺘﺮ از ﺳﻠﺐ ﺑﯿﺶ از ﺣﺪ آن اﺳﺖ                                       45 - از ﺗﻮﺟﯿﻪ ﺑﯿﺶ از اﻧﺪازه ﮐﺎرﮐﻨﺎن اﺟﺘﻨﺎب ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ آﻧﻬﺎ ﻓﺮﺻﺖ اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺘﮑﺎر ﻋﻤﻞ ﺧﻮد را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ                                                                                                             46 - اﮔﺮ اﺣﺴﺎس ﮐﺮدﯾﺪ ﮐﻪ ﻧﺤﻮه ﺗﻮﺟﯿﻪ ﭘﺮوژه ﻣﺆﺛﺮ ﻧﺒﻮده اﺳﺖ، ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﯾﮏ ﺟﻠﺴﻪ ﺗﻮﺟﯿﻬﯽ دﯾﮕﺮ ﺗﺮﺗﯿﺐ دﻫﯿﺪ                                                                                                   47 - از ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺪﻋﻮﯾﻦ ﺑﺨﻮاﻫﯿﺪ ﺑﺎ آﻣﺎدﮔﯽ ﮐﺎﻣﻞ در ﺟﻠﺴﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻮﻧﺪ

48 - ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ «ﺟﻠﺴﻪ ﺧﻮب» ﺟﻠﺴﻪ ای اﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺘﺎﯾﺠﯽ را در ﺑﺮ داﺷﺘﻪ اﺳﺖ                                                                                                                                     49 - ﺑﻪ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺧﻮد ﮔﻮش دﻫﯿﺪ. از ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺮﺑﯽﮔﺮی ﯾﺎ ﻣﺸﺎوره ﻣﯽﺗﻮان ﺑﻪ راه ﺣﻞﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮای رﻓﻊ ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ دﺳﺖ ﯾﺎﻓﺖ                                                                     50 - ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺧﻮد ﻫﺸﯿﺎر ﺑﺎﺷﯿﺪ. اﯾﻦ ﻣﺸﮑﻼت ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد آﻧﻬﺎ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮔﺬار ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد                                                                                                                              51 - ﮐﻠﯿﻪ اوراق ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ را ﻗﺒﻞ از شروع جلسه توزیع کنید

52 - اﮔﺮ ﺟﻠﺴﻪ ای ﻋﻤﺪﺗﺎً ﺑﺮای ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺣﺘﻤﺎً ﺑﻪ اﺗﺨﺎذ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﻨﺘﻬﯽ ﺷﻮد                                                                                                              53 - اﮔﺮ ﺷﻤﺎ رﯾﺎﺳﺖ ﺟﻠﺴﻪ را ﺑﺮ ﻋﻬﺪه دارﯾﺪ، از اﯾﻦ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﻧﮑﻨﯿﺪ        54 - درﺻﻮرت ﻣﻘﺘﻀﯽ از ﺷﻮﺧﯽ و ﻣﺰاح ﺑﺮای رﺳﯿﺪن ﺑﻪ اﺗﻔﺎق ﻧﻈﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ                   55 - ﺣﺘﻤﺎ ﻣﺤﺪوده زﻣﺎﻧﯽ ﻫﺮ ﯾﮏ از ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت دﺳﺘﻮر ﺟﻠﺴﻪ را رﻋﺎﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ                           56 - ﺑﻪ ﺟﺎی ﻃﻮﻻﻧﯽ ﮐﺮدن ﺻﺤﺒﺖ ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺳﺨﻨرانی خود را قبل از پایان وقت خاتمه دهید

57 - ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن ﻫﺎی ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ(ﯾﺎ ﺣﺪاﻗﻞ ذﻫﻨﯽ )دراﺧﺘﯿﺎر داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺗﺎ در ﺻﻮرت از کارافتادن وسایل سمعی بصری بتوانید از آنها استفاده کنید

58 - اﮔﺮ ﺳﺆال ﮐﺮدن از ﺷﻤﺎ روﻧﺪ ﺳﺨﻨﺮاﻧﯽ را ﮐﻨﺪ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﺷﻤﺎ ازﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﺳﺆال ﮐﻨﯿﺪ          59 - ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺑﯿﻦ 20 ﺗﺎ54 دﻗﯿﻘﻪ (ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻪ اﻧﺪازه داﻣﻨﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﯾﮏ ﻓﺮد ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ )ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ   60 - در ﺻﻮرت اﻣﮑﺎن ﯾﮏ ﺳﺨﻨﺮان ﻣﻌﺮوف را ﺑﻪ ﺳﻤﯿﻨﺎر یا کنفرانس دعوت کنید

61 - ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﻨﻈﻢ ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ آﯾﺎ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺷﻤﺎ آﻣﻮزشﻫﺎی ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺧﻮد را درﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ                                                                                                                           62 - از ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺪﯾﺮان ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ ﮐﻪ آﯾﺎ ﻣﺎﯾﻠﻨﺪ در ﺳﻤﯿﻨﺎر ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ                             63 - اﮔﺮ ﻣﯽﺧﻮاﻫﯿﺪ ﻣﺤﻞ ﺟﺪﯾﺪی را ﺑﺮای ﺑﺮﮔﺰاری ﺳﻤﯿﻨﺎر اﻧﺘﺨﺎب ﮐﻨﯿﺪ، از ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻗﺒﻼً از آن اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮده اﻧﺪ ﺑﺎزﺧﻮرد ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ                                                                                    64 - اﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮاﻫﯿﺪ « ﻓﺮوش ﻧﺮم» داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﻣﻨﻈﻮر ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺳﺆال ﻣﻄﺮح ﮐﻨﯿﺪ   65 - اﻋﺘﺮاﺿﺎت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻟﻘﻮه را ﺑﻪ دﻗﺖ ﮔﻮش ﮐﻨﯿﺪ - ﮔﺎه ﺳﺮﻧﺦﻫﺎﯾﯽ ﺑﻪ دﺳﺖ ﻣﯽآورﯾﺪ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ را در اﻣﺮ ﻓﺮوش ﮐﻤﮏ ﻣﯽ کنند                                                                                     66 - از ﯾﮑﯽ از ﻫﻤﮑﺎران ﺧﻮد ﺑﺨﻮاﻫﯿﺪ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﺗﺠﺎری ﺷﻤﺎ را ﺑﺨﻮاﻧﺪ ﺗﺎ از واﺿﺢ ﺑﻮدن آﻧﻬﺎ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﯾﺪ

67 - ﻫﺮ ﻓﺮوش را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﻣﺸﺘﺮک ﻣﯿﺎن ﺧﻮد و ﻣﺸﺘﺮی در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۱
حسین حیدری تبار(استرون)

نظرات  (۱)

سلام.

یه پیشنهاد عالی و فوق العاده براتون دارم!

می تونید از سایت   https://urlme.ir   استفاده کنید و لینکهاتون رو کوتاه و منتشر کنید.

هر کسی روی لینک کوتاه شده شما کلیک کنه، سایت به شما پول میده.

اگر هم زیرمجموعه جذب کنید ، پول بیشتری در میارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی